ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Loading...

Αργή και υποτονική αντίδραση του Δήμαρχου Νότιας Κέκρυρας - Λέσσης: «Δεν έχουμε καμία συνεργασία με την κ. Υδραίου»




Αργή  και υποτονική αντίδραση του Δήμαρχου Νότιας Κέκρυρας - Λέσσης: «Δεν έχουμε καμία συνεργασία με την κ. Υδραίου»

Αργή και υποτονική η αντίδραση του Δήμαρχου Νότιας Κέκρυρας  Κ. Λέσση στον μεγαλοϊδεατισμό της  δημάρχου Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Μ. Υδραίου και της πλειοψηφίας του Δημοτικού Συμβουλίου που με τη μετονομασία του Δήμου υψώνουν τείχη τόσο με τους κατοίκους των Διαποντίων, όσο και με τους Δημότες των άλλων δυο Δήμων στερώντας τους το δικαίωμα να ονομάζονται Κερκυραίοι, χωρίς άλλους προσδιορισμούς.
Έχει ξεσπάσει θύελλα αντιδράσεων από τη Δευτέρα το βράδυ, αλλά μόλις χθες ο Δήμαρχος Νότιας Κέρκυρας, αργά το βράδυ, τοποθετήθηκε και μάλιστα υποτονικά επί της διαδικασίας και όχι επί της ουσίας ανάγοντας ως κύριο ζήτημα τη «βιασύνη» και την «έλλειψη συνεργασίας» από την πλευρά της Μ. Υδραίου. Για την ταμπακέρα ουδέν.

Αναλυτικά για την αντίδραση του Κ. Λέσση από το ρεπορτάζ του corfutvnews.gr
Ο κ. Λέσσης αρχικά υποστήριξε ότι πρόκειται για μία πρόταση που την διακρίνει η προχειρότητα και η βιασύνη.

Μάλιστα συνεχίζοντας πρόσθεσε ότι: «Δεν πρυτάνευσε η λογική και αυτό φαίνεται απ την προχειρότητα. Εγώ είμαι ο Δήμαρχος Νότιας Κέρκυρας, ενός δημοκρατικού λαού. Θέλω να πιστεύω ότι το υπουργείο θα καταλάβει το μέγιστο λάθος που για άλλη μια φορά κάνει η Δήμαρχος του Κεντρικού Δήμου. Με όλα αυτά θεωρώ και αναρωτιέμαι ότι μπορεί να τα κάνει λόγω αδυναμίας και να θέλει να περιορίσει το έργο της εξουσίας της».

Καμία συνεργασία με την κ. Υδραίου.

Συνεχίζοντας ο κ. Λέσσης τόνισε ότι: «δεν υπάρχει καμία συνεργασία με την κ. Υδραίου καθώς κυριαρχεί το ”Εγώ” και όχι το ”Εμείς”. Δεν γίνεται διάλογος κανείς με την κ. Υδραίου. Εγώ την καλώ σε δημόσιο διάλογο αν θέλει. Αλλά θα πρέπει να τελειώνει το εγώ καθώς υπάρχουν προβλήματα που δεν έχουν λυθεί. Όπως η κατανομή των χρηματοδοτήσεων. Δεν θέλει συνεργασία. Εγώ δεν την έχω νιώσει».