ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Loading...

Βαπτίστηκε ο Παναγιώτης …

Ο Αναστάσιος Γεώργος του Παναγιώτη και της Ανθής (της Αγάπης Μπέκου) και η Μάρω Τζάμου βάπτισαν το χαριτωμένο αγοράκι τους στο εκκλησάκι του Αγίου Γεωργίου στο κτήμα Carpem Diem στην Πάρνηθα Αττικής το Σάββατο 9 Ιουλίου 2016. Του εδόθη το όνομα Παναγιώτης. Ανάδοχος ήταν ο Δημήτρης Κωνσταντής. 
Η Ιστοσελίδα μας εύχεται ολόψυχα να τους ζήσει και να τον καμαρώσουν,  όπως επιθυμούν!