Ο Χρήστος Καββαδίας του Ηρακλή Κέρκυρας κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο στο Πανελλήνιο Τεχνικό Πρωτάθλημα Πούμσε στο ταεκβοντό.
Για δεύτερη χρονιά, μετά από απουσία δέκα και πλέον ετών διοργανώθηκε από την Ελληνική Ομοσπονδία Ταεκβοντό το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Πούμσε. Οι αγώνες πραγματοποιήθηκαν χθες (Παρασκευή 16/11) στο Ολυμπιακό Στάδιο Άνω Λιοσίων. Σε αυτούς συμμετείχε και ο κερκυραϊκός σύλλογος ταεκβοντό Ηρακλής με έναν αθλητή και δύο αθλήτριες. Την Αλεξάνδρα Παπαγεωργίου στην κατηγορία Γυναικών, τον Χρήστο Καββαδία στην κατηγορία Ανδρών και την Αλεξάνδρα Δουλγέρη στην κατηγορία Νεανίδων. Τους αθλητές συνόδευε ο προπονητής τους Νίκος Δουλγέρης.
Ο Χρ.Καββαδίας με τον προπονητή του Ν.Δουλγέρη
Η ανακοίνωση του Ηρακλή Κέρκυρας
Ο ΑΠΣ Ηρακλής Κέρκυρας συγχαίρει τον αθλητή του συλλόγου, Χρήστο Καββαδία για την κατάληψη της 3ης θέσης (χάλκινο μετάλλιο) στο Πανελλήνιο Τεχνικό Πρωτάθλημα Πούμσε (Κατηγορία Ανδρών). Παράλληλα, αξίζουν θερμά συγχαρητήρια και στις αθλήτριες Αλεξάνδρα Παπαγεωργίου και Αλεξάνδρα Δουλγέρη για τη συμμετοχή του στις κατηγορίες γυναικών και κορασίδων αντίστοιχα.
Τέλος, ο Σύλλογος ευχαριστεί θερμά τον προπονητή Νίκος Δουλγέρης για την άρτια προετοιμασία της αποστολής αλλά και την Αλεξάνδρα Παπαγεωργίου που έχοντας διπλό ρόλο, τόσο της αθλήτριας όσο και της προπονήτριας στο Σύλλογο, ενσαρκώνει το ιδεώδες του αθλήματος του Tae Kwon Do πως δεν είναι απλά ένα άθλημα αλλά έχει συνέχεια και αποτελεί τρόπο ζωής. Θα ήταν παράλειψή μας να μην ευχαριστήσουμε όλους εσάς τους φίλους του Συλλόγου που με τις ευχές σας συνοδεύσατε τις προσπάθειες των αθλητών μας!
ΠΗΓΗ: Kerkyrasimera.gr

facebook
twitter
google+
fb share