![]() |
| ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ |
Αστέρας Πετριτή – Θιναλιακός 1 – 2
Δυνατό ντέρμπι σήμερα, Σάββατο 17/11, στο γήπεδο Πετριτή με τον Θιναλιακό να παίρνει μια πολύτιμη νίκη με 2 – 1.
Πολύ δυνατά μπήκαν στο ματς οι γηπεδούχοι και μόλις στο 6΄με γυριστή κεφαλιά του Μάμαλου προηγήθηκαν με 1 – 0. Σε ένα πρώτο ημίχρονο που δεν είχε πολλές και επικίνδυνες φάσεις. Ο Αστέρας απείλησε σε κάποιες φάσεις με Δ. ίσσερη και Μάμαλο, με σπουδαιότερη τη φάση του 43΄. Από την πλευρά τους οι φιλοξενούμενοι απείλησαν με τον Μπουρντουζιάν με κεφαλιά από τη μικρή περιοχή.
Στο Β΄ημίχρονο οι φιλοξενούμενοι μπήκαν πολύ δυνατά και μόλις στο 50΄είχαν δοκάρι με τον Μπουρντουζιάν από πλάγια θέση. Αμέσως μετά ο Αστέρας απείλησε με τον Δ. Ίσσερη, αλλά σε ένα τρίλεπτο ο Θιναλιακός πέτυχε τη μεγάλη ανατροπή.
Ο Παπαρούνας με πλασέ από κοντά έγραψε το 1 – 1 στο 54΄και ο Μπουρντουζιάν στο 57΄εκμεταλλεύτηκε σύγχυση στην περιοχή του Αστέρα και με άπιαστο σουτ διαμόρφωσε το τελικό 1 – 2.
Ο Δ. Ασπιώτης είχε μια καλή εκτέλεση φάουλ, αλλά ο Αργυρός απέκρουσε εντυπωσιακά. Από την πλευρά του ο Θιναλιακός απείλησε και σε άλλες φάσεις με τον Μπουρντουζιάν, αλλά η κλασική ευκαιρία χάθηκε από τον Αγόρα.
Διαιτησία: Τόμπρος, Κάντας, Γραικός
ΑΣΤΕΡΑΣ ΠΕΤΡΙΤΗ: (Β. Ξάνθης) Πισσιάνης, Ιωακειμίδης, Α. Ίσσερης, Πολύζος, Φωτιάς, Κούμπους, Μάμαλος, Δ. Ασπιώτης, Σιμτσάκης, Χρ. γεωργοπάλης, Δ. Ίσσερης. Έπαιξαν και οι: Δ. Στούπας, Γαρδικιώτης, Καλούδης, Καρράς.
ΘΙΝΑΛΙΑΚΟΣ: (Π. Κορομπόκης) Αργυρός, Μαντζαβίλα, Γραμμένος, Κούδας, Αγόρας, Χατζή, Παπαρούνας, Βιτουλαδίτης, Αρμένης, Κροκίδης, Μπουρντουζιάν. Ε΄παιξαν και οι: Μπάρντι, Μπάκος.
Ήττα για τον Αστέρα με 1-2 από την ομάδα του Θιναλιακού στο γήπεδο του Πετριτή. Το γκολ για την ομάδα μας σημείωσε ο Μάμαλος για να ακολουθήσουν στην επανάληψη δύο γκολ σε διάστημα 3 λεπτών από τους φιλοξενούμενους και να διαμορφώσουν το τελικό σκορ. Επόμενη αγωνιστική υποχρέωση για την ομάδα μας είναι για το θεσμό του κυπέλλου με αντίπαλο τον ΟΦΑΜ. Ευχαριστούμε θερμά τους φιλάθλους μας για την στήριξη τους σε ένα ακόμα παιχνίδι και ευχόμαστε στην ομάδα του Θιναλιακού καλή συνέχεια στο πρωτάθλημα.
Το ευχαριστώ του ΘΙΝΑΛΙΑΚΟΥ
Η Διοίκηση του Α.Σ Θιναλιακος αισθάνεται την ανάγκη να ευχαριστήσει δημόσια την Διοίκηση καθώς και την ομάδα του Αστέρα Πετριτη για την άψογη φιλοξενία που παρείχαν κατά τη διάρκεια διεξαγωγής της σημερινής 7ης αγωνιστικής μεταξύ των δυο ομάδων.
" Συγχαρητήρια στους παίκτες μας που για ακόμη μια φορά έφεραν ένα τρίποντο απέναντι σε μια δύσκολη ομαδα. Σας αξίζουν πολλά μπράβο που συνεχίζεται να κρατάτε την ομάδα της καρδιάς μας ψηλά στον βαθμολογικό πίνακα".

facebook
twitter
google+
fb share