«Γιατί μαμά» είναι ο τίτλος του θεατρικού έργου που
παρουσιάζει το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Κέρκυρας. Ένα έργο της Τζωρτζίνας Τζήλιου με την Λίζυ
Ξανθοπούλου σε σκηνοθεσία Αριστοτέλη Μαγουλά.
Οι παραστάσεις θα διαρκέσουν έως και το Σάββατο 22 Απριλίου
στις 21.00 στο SΤUDIO του Δημοτικού Θεάτρου Κέρκυρας.
Η παράσταση είναι ακατάλληλη για παιδιά.

facebook
twitter
google+
fb share