Η ΑΕ Λευκίμμης αποδίδοντας πολύ καλό ποδόσφαιρο πέτυχε
ιστορική νίκη π- ρόκριση επί της ιστορικής Καστοριάς με 3-0 για το θεσμό του
Κυπέλλου Ερασιτεχνών Ελλάδος, στον τελικό του 3ου ομίλου. Άνοιξε το δρόμο για
μια λαμπρή πορεία αφού και στον επόμενο αγώνα που θα γίνει στις 26/4 η ΑΕΛ θα
παίξει εντός έδρας με τον ΠΟ Τριγλίας (κυπελούχο Χαλκιδικής), που νίκησε στον
τελικό του 2ου Ομίλου με 2-1 τον ΠΟ Κουφαλίων Θεσσαλονίκης.
Μετά το πρώτο 15λεπτο η ΑΕΛ πήρε τα ηνία του αγώνα. Στο 23΄ ο
Β. Τσεβανέδης αξιοποιώντας πέναλτι που
κέρδισε ο Δ. Ίσσερης έγραψε το 1-0. Στο 44΄ Πανταζής μετά από εκτέλεση φάουλ
του Τσεβανέδη πήρε το ριμπάουντ και διαμόρφωσε το 2-0.
Στο β΄ μέρος η ΑΕΛ έπαιξε παιχνίδι τακτικής, αλλά ήταν πολύ
επικίνδυνη μπροστά. Ο Τσεβανέδης στο 58΄ έδωσε διαστάσεις θριάμβου στη νίκη γράφοντας το τελικό το 3-0.
Από την πλευρά τους οι φιλοξενούμενοι διαμαρτύρονται για το 2ο
γκολ υποστηρίζοντας ότι η μπάλα δεν πέρασε τη γραμμή και για την αποβολή του
Πετρόφ στο 43’ και ότι η διαιτησία «ανέχτηκε το αντιαθλητικό ματς των
γηπεδούχων».
Διαιτητές: Κ. Μπούμπας, Αθ., Κόλλιας, Δ. Τσαντάς (Ηπείρου).
ΑΕΛ (Γ. Σφακιανάκης): Βάρελης, Δ. Ίσσερης, Βούλγαρης,
Μπριλάκης, Βασιλάκης, Βιτουλαδίτης, Μυρίλλας, Αντ. Ίσσερης, Τσεβανέδης,
Πανταζής, Αναστασιάδης. Έπαιξαν κι οι: Κουρής, Πατινιώτης, Κουλούρης.
ΚΑΣΤΟΡΙΑ (Δ. Λίτσκας): Γιαρμάς, Σίμος, Χασάι, Αντωνιάδης,
Πέτρου, Λαδφάς, Νταμζής, Μηλιώτης, Πετρίδης, Ράπος, Μάντζανος. Έπαιξαν κι οι:
Τσόπρας, Φυτανίδης, Νέδος.


facebook
twitter
google+
fb share