ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Loading...

Kανονικά διεξάγεται η κυκλοφορία των οχημάτων στην Κέρκυρα μετά τις κατολισθήσεις





Κανονικά διεξάγεται αυτήν την ώρα η κυκλοφορία των οχημάτων από την κεντρική προς τη νότια Κέρκυρα, αφού αντιμετωπίστηκαν τα προβλήματα που δημιούργησαν οι κατολισθήσεις μετά τη δυνατή βροχή, κλείνοντας την εθνική οδό Κέρκυρας-Λευκίμμης και «κόβοντας» στα δύο το νησί, για περίπου τέσσερις ώρες.

Επίσης, χάρη στην άμεση επέμβαση κλιμακίων της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας και της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων, αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία και στον επαρχιακό δρόμο Κέρκυρας-Πέλεκα, με τα δύο ρεύματα κυκλοφορίας να είναι πλέον ανοιχτά.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ